Αναρτήθηκε σεCrete News
Ουγγαρία: Επέστρεψε τον χρυσό και τα μετρητά που είχαν κατασχεθεί από ουκρανική τράπεζα
Η Ουγγαρία επέστρεψε τα μετρητά και τον χρυσό που ανήκαν στην ουκρανική τράπεζα Oschadbank τα οποία είχαν κατασχεθεί από την υπηρεσία ασφαλείας της Βουδαπέστης τον Μάρτιο, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος Βολοντίμιρ…









