Η Ανδρομάχη ποζάρει με μαγιό της σε παραλία:

Η Ανδρομάχη ποζάρει με μαγιό της σε παραλία:

Η Ανδρομάχη πόζαρε στην παραλία με μαγιό  όπου πέρασε χρόνο σε ένα μέρος που για εκείνη αποτελεί καταφύγιο

Στην πρώτη φωτογραφία, η Ανδρομάχη εμφανίστηκε χαμογελαστή με το μπικίνι της, ενώ σε άλλα στιγμιότυπα έδειξε το ηλιοβασίλεμα και πώς ολοκληρώθηκε η ημέρα της.

«Το καταφύγιό μου» έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας.

Διαβάστε επίσης 

Το «ευχαριστώ» του Πάνου Τελάλη μετά τη νίκη του στο MasterChef

Σολωμού: “Έχω φαντασιωθεί σύντροφό μου να πηγαίνει με άλλες”




Source link