Η Ανδρομάχη πόζαρε στην παραλία με μαγιό όπου πέρασε χρόνο σε ένα μέρος που για εκείνη αποτελεί καταφύγιο
Στην πρώτη φωτογραφία, η Ανδρομάχη εμφανίστηκε χαμογελαστή με το μπικίνι της, ενώ σε άλλα στιγμιότυπα έδειξε το ηλιοβασίλεμα και πώς ολοκληρώθηκε η ημέρα της.
«Το καταφύγιό μου» έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας.
Διαβάστε επίσης
Το «ευχαριστώ» του Πάνου Τελάλη μετά τη νίκη του στο MasterChef
Σολωμού: “Έχω φαντασιωθεί σύντροφό μου να πηγαίνει με άλλες”

