Χωρίς τις αισθήσεις της εντοπίστηκε το πρωί της Κυριακής στα κρατητήρια του Αστυνομικού Μεγάρου Ηρακλείου η 34χρονη που είχε προφυλακιστεί για την εγκατάλειψη του νεογέννητου παιδιού της σε κάδο απορριμμάτων στη Νέα Αλικαρνασσό της Κρήτης, πριν από περίπου έναν χρόνο. Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το Cretalive.gr, η γυναίκα είχε μεταφερθεί στο Ηράκλειο το Σάββατο προκειμένου να παραστεί στη δίκη της, η οποία επρόκειτο να ξεκινήσει εντός των επόμενων ημερών. Όπως αναφέρεται, κατά τη διάρκεια της νύχτας η 34χρονη σηκώθηκε για να επισκεφθεί την τουαλέτα και επέστρεψε στο κρεβάτι της, ωστόσο το πρωί διαπιστώθηκε πως δεν είχε τις αισθήσεις της.
Η υπόθεση είχε συγκλονίσει την τοπική κοινωνία, καθώς η τότε 33χρονη κατηγορείτο ότι γέννησε το βρέφος στην μπανιέρα του σπιτιού της και στη συνέχεια το απέρριψε σε κάδο σκουπιδιών. Μετά την απολογία της, η γυναίκα είχε κριθεί προφυλακιστέα και οδηγήθηκε αρχικά στις φυλακές Νεάπολης. Ωστόσο, μετά από ιατρικές γνωματεύσεις που έκαναν λόγο για σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα, είχε μεταφερθεί στην ψυχιατρική κλινική του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου, όπου και παρέμεινε έως ότου χρειάστηκε να μεταχθεί στο Ηράκλειο για τις ανάγκες της επικείμενης δικαστικής διαδικασίας.
Source link

