Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση της επίθεσης στο Ηράκλειο, καθώς η οικογένεια του 14χρονου υπέβαλε μήνυση κατά του 60χρονου οδηγού, υποστηρίζοντας ότι εκείνος προκάλεσε το επεισόδιο. Μήνυση κατατέθηκε και σε βάρος του ατόμου που βιντεοσκόπησε το περιστατικό για παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Οι δύο πλευρές δίνουν διαφορετικές εκδοχές, ενώ η υπόθεση διερευνάται στο πλαίσιο του Αυτοφώρου
Νέα τροπή παίρνει το περιστατικό της επίθεσης ενός 14χρονου μαθητή σε 60χρονο οδηγό στο Ηράκλειο, καθώς η οικογένεια του ανήλικου κατέθεσε μήνυση σε βάρος του άνδρα, υποστηρίζοντας ότι ο ίδιος ήταν εκείνος που προκάλεσε το επεισόδιο. Παράλληλα, υποβλήθηκε μήνυση και κατά του ατόμου που βιντεοσκόπησε το συμβάν, για παραβίαση προσωπικών δεδομένων.
Η πλευρά του 14χρονου υποστηρίζει ότι όλα ξεκίνησαν όταν ο 60χρονος επιτέθηκε λεκτικά σε δύο φίλες του εφήβου, επειδή περπατούσαν στη μέση του δρόμου. Ο νεαρός αντέδρασε, με αποτέλεσμα, όπως λένε, ο οδηγός να τραβήξει χειρόφρενο, να βγει από το αυτοκίνητο και να τον πιάσει από τον λαιμό.
Ο πατέρας του ανήλικου περιγράφει: «Ο γιος μου έχει καρδιακό πρόβλημα. Εκείνοι περπατούσαν στον δρόμο, τους είπε ο άλλος “πιάστε άκρη” και άρχισε να τους βρίζει. Ο μικρός απάντησε ότι μπορούν να περπατούν εκεί και τότε ο οδηγός σταμάτησε απότομα, βγήκε έξω, τον έπιασε από τον λαιμό και τον στρίμωξε στο αυτοκίνητο. Ο γιος μου φοβήθηκε μήπως τον πνίξει και τον έσπρωξε για να αμυνθεί».
Συμπλήρωσε επίσης: «Του άφησε γρατζουνιές στον λαιμό και έχει σημάδια. Του είπα “μαλώνεις με 60χρονο;” κι εκείνος απάντησε “μπαμπά, δεν έκανα κάτι, απλά τον έσπρωξα”. Είναι άλλο να τον ρίξει κάτω και άλλο να τον χτυπήσει, όπως παρουσιάστηκε».
Η αδερφή μιας εκ των φίλων του 14χρονου ανέφερε:
«Δεν γίνεται να αφήνει το αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου με ανοιχτή την πόρτα και να λέει ότι μπήκαμε μέσα για να τον χτυπήσουμε. Εκείνος προκάλεσε το περιστατικό και εμείς αντιδράσαμε αμυντικά επειδή φοβηθήκαμε».
►Διαβάστε επίσης: Σοκ στο Ηράκλειο: 14χρονος επιτίθεται σε 60χρονο και τον ρίχνει στο έδαφος – Ανατριχίλα προκαλεί το βίντεο
Αυτόπτης μάρτυρας περιέγραψε τη δική του εκδοχή: «Όταν κατάλαβα ότι κάτι γίνεται, φώναξα ότι θα καλέσω την αστυνομία. Μόλις το είπα, ο νεαρός έφυγε με τις κοπέλες προς τα πάνω και ο οδηγός μπήκε ξανά στο αμάξι. Στη συνέχεια προχώρησε 15-20 μέτρα, πάρκαρε, κατέβασε το παράθυρο και είπε στον 14χρονο ότι θα μιλήσει στον πατέρα του και θα τον “κάνει ρεζίλι”».
Η υπόθεση έχει πάρει πλέον τον δρόμο της Δικαιοσύνης, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται στο πλαίσιο του Αυτοφώρου.
Source link

