Στην Αθήνα τη Δευτέρα ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών

Στην Αθήνα τη Δευτέρα ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών

Ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, θα συναντηθεί τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου και ώρα 3:45 μ.μ. με τον υπουργό Εξωτερικών της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας Γιόχαν Βάντεφουλ (Johann Wadephul), σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών.

Μετά τις διευρυμένες συνομιλίες μεταξύ των αντιπροσωπειών, θα ακολουθήσουν, στις 5:00 μ.μ., δηλώσεις των δύο υπουργών προς τον Τύπο.

 

Διαβάστε επίσης:

Καμμένος: Για μένα ο Τσίπρας πρέπει να επιστρέψει, θα συζητούσα μαζί του

ΟΠΕΚΕΠΕ: Φουντώνει η κόντρα με φόντο την εξεταστική και αιχμή την κατάθεση του Γρ. Βάρρα


Source link