“Τίποτα δεν πήγε καλά”, είπε ο Μπακασέτας

“Τίποτα δεν πήγε καλά”, είπε ο Μπακασέτας

O Τάσος Μπακασέτας δεν είχε όρεξη για πολλά λόγια μετά τη χθεσινή βαριά ήττα της Εθνικής…

«Τίποτα δεν πήγε καλά, σήμερα κάναμε το χειρότερο μας παιχνίδι των τελευταίων χρόνων. Ο αντίπαλος ήταν καλύτερος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Έχουμε όμως πολλά σημαντικά παιχνίδια μπροστά μας και θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί. Είναι ακόμα το δεύτερο παιχνίδι. Σίγουρα είναι μία ήττα που μας πλήγωσε αλλά δεν πρόκειται να τα παρατήσουμε.

Τίποτα δεν πήγε καλά, ούτε επιθετικά, ούτε αμυντικά. Γι’ αυτό και χάσαμε 3-0. Δεν θα τα παρατήσουμε, ακόμη και αν κερδίζαμε δεν σημαίνει ότι θα κλειδώναμε την πρώτη θέση, όπως τώρα δεν σημαίνει ότι την χάνουμε οριστικά. Δεν αποκλείω την πρωτιά. Θα τα δώσουμε όλα για να πάρουμε την υψηλότερη θέση που μπορούμε».


Source link